söndags rapportering del 1

kan inte hålla mig, måste bara skicka iväg en kort rapportering om mitt braiga söndagsgöra! jag rensar min garderob, fixar och trixar, gör plats och flyttar om samtidigt som jag försöker färgkoordinera kläderna på galgarna, inte så lätt när min garderod består av mycket vitt svart och mönstrat, men ett försök ska man väl alltid göra.

har även flyttat om i min väsklåda, de stora väskorna har fått flyttat hemifrån in i en liten etta (alltså garderoben) medan småttingarna och vilddjuren får bo kvar i sängkammaren. och eftersom detta resulterade i mer rum för väskor kan jag med gott samvete behålla ALLA min väskor samt köpa/sy fler. och ingen kan säga åt mig att det räcker med väskor nu, HA! visst är materialism underbart ibland

dessutom har jag hittat den ovan visade underbara funktionen att göra kollage av bilderna så ni får lite smakprov. kanske inte är så världsomvändande teknik, men för mig är det iaf nytt så jag känner mig ganska nöjd med min upptäckt.

nu blir det nog fix med gårdagens loppisrunde-fynd.... kanske kommer det en del 2 av min söndagsrapportering men tills dess kan  ni ju alltid lyssna på; snow patrol chasing cars, den akustiska versionen!! heeeelt underbar! Snow Patrol – Chasing Cars (Exclusive Live Acoustic Version)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0