livet på en pinne...

världens sämsta bloggare är tillbaka... :)

söndagen spenderas på soffan, med söndagssysslor om tvättning men främst med semesterplanering. höstens underbara lov planeras att spenderas med mamm o syster i NY. och vad kan vara bättre att få tiden att gå än att leta hotell, flygresor, läsa reseguider och titta på underbara skyline-bilder. tills dess resan bär av får jag sysselsätta mig med annat. har en brudklänning som ska sys, en balklänning som även den ska sys, ett hem att färdigställa(snart klar!?), ja just ja har ju ett jobb att sköta också. ´

i lördags sprang elko och jag city runt och kände och klämde på en massa tyger och dekorband för att komma igång med hennes livs klänning inom kort. våren kommer alltså spenderas med mönsterkonstruktion och mönsterprovningar och inporvningar innan klänningen står färdig.... undra om jag vet vad jag gett mig in i. håll alla tummar ni har för att det går vägen och att hon blir höstens vackaste brud.


nån dag snart kanske jag kommer igång med mitt skrivande och kanske samtidigt ökar min läsarkrets ;)

tills dess...

PUSS


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jag tycker nog att det är lite väl långt mellan inläggen....o vad i hela världen är inporvningar ;-)

Vad står förresten i almanackan 20 el 27 mars? Hairspray och partaj med mig o Thess?? Återkommer när hon kollat sitt schema.

Puss

2010-01-17 @ 18:39:04
URL: http://tanktelite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0