Kk.....

satt och småsurfade efter motiv till min nästa tatuering!!! kan knappt vänta tills jag får lägga mig under de hemska nålarna igen, men vill i vilket fall utsätta mig för smärtan. förhoppningsvis kanske denna inte känns lika hemsk som ryggtavlan min. satan är bara allt jag kan säga.... vad och när får ni redan på en annan dag, men kanske blir det ännu en "rese-tattoo" i höst eller så.

i vilket fall som helst hittade jag en liten kul sak när jag letade..... se nedan
det är liksom en bokstavslek

saker på K

Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn.Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord.Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar (förutom på fråga 1).

1. Vad heter du: Karin
2. Ett ord på fyra bokstäver: Krut
3. Flicknamn: Kajsa
4. Pojknamn: Krister
5. Yrke: Kyrkogårdsmästare
6. Färg: Kobolt (blå)
7. Klädesplagg: Kjol
8. Mat: Kinamat ;)
9. Sak i badrummet: Kulörttvättmedel, ja jag vet den var dålig
10. Plats/stad: Kristiania, Köpenhamn. haha det blev visst två i en
11. En orsak att vara sen: Kollektivtrafiken
12. Något man skriker: *piiiip*, kan iaf säga att ordet har tre bokstäver
13: Film: Kill Bill
14: Något man dricker: Kall öl
15. Band: Kent
16. Djur: Kängru
17. Gatunamn: Kristianstadsgatan, Malmö
18. Bil: Königseg, eller hur faan det nu stavas
19. Sång: Kiss me like you meen it - the Magnetic Fields, bra skit!!


kanske inte så kul tycker ni, men testa ändå faan ibland var det rätt svårt och då måste man tyvärr ta till med nöd-saker (som Kent). man vill ju vara innovativ, men det går ju inte alltid :(

som en lite aptitretare lägger jag in en bild på min senaste älskade tatueringgjord sommaren 08 i LA

andra bloggningen på två dagar, duktiga jag!!

kram på er alla där ute, nu väntar soffan :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Va rolig, den listan skall snos!

Jag vill också gå bröllop bananas, fast på loppis :)

Hoppas du dokumenterar flitigt din klänningstillverkning här på bloggen.

Vad lyxigt med TVÅ inlägg!

Kram

2010-01-19 @ 12:28:05
URL: http://hundtandkram.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0