för andra kvällen i rad...

... springer jag runt här hemma i mysbyxor och dansar för mig själv. vad som får mig att dansa så här efter en tuff arbetsvecka är alla mina gamla blandskivor från de senaste fem åren, speciellt från mina tidiga umeå-år, faan vliken bra och peppande musiksmak man hade. hit efter hit sprängs ur mina stackars stereohögtalare medans jag ger grannarna en soloshow i mina uppkavlade mysbyxor, ett urtvättat linne och en palestinasjal. men vem fan bryr sig, jag dricker supergott rötjut och lyssar på karins 00-tals hits!! och som min moster skulle sagt det; "så här skulle man ha det när man har det som sämst!"

sofia, kanske ett bra på förslag på en karin o sofia på äventyr-fest!!! du, jag ett gäng roligt folk och en massa gott dricka till våra umeåhits!?

nu tillbaka till musiken och mitt dansande!

vem vet snart kanske jag finns på youtube som den dansanta essingebon!!!

pusspuss


ps, jag ska snart bli bättre på att lägga in roliga bilder t mina sporadiska inlägg.... men den som väntar på något gott!!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0