stuga i skogen sökes...

efterlysning! en liten stuga, med "brasmöjligheter" och en soffa sökes! till nyårsafton för att isolera mig från omvärlden. som nybliven singel, efter tre år, blev nyår helt plötsligt något helt annat. planerna för "nyår med killen" finns inte längre och nu ska man helt plötsligt tvingas hitta något kul o häftigt som innebär en massa jobbigt... allt jag nu vill är en mysig ombonad stuga mitt ute i ingenstans där man slipper allt firande och fyrverkeri-tittande och alla "nyårs-tvång". tända en brasa att hålla vid liv, krypa ner under en mysig filt med en bra bok och ett gott glas rött.

spendarade dagen med att njuta av solen med en långpromenad till fridhemsplan, fågelvägen är det kanske inte så himla långt, men jag tog underbara omvägar och upptäckta nya delar av mitt närområde som jag aldrig sätt förrut, så underbart med vackra omvägar. önskar jag hade tagit med mig mobilen/kameran så ni kunde får se det genom mitt linsöga, men ville inte blir nådd så den fick stanna hemma.
planerna för promenaden var att ta mig på en lite shopping tur och få lite julklappsinspiration. varför ska det alltid vara så svårt o komma på alla des julklappar, men jag har iaf fixat tre-fyra av mååånga och det är "bara" de enkla klapparna som är fixade. de andra blir väl fixade kring den 22a 23e som vanligt!

nu söndagsmys med filip och fredrik och symaskinen!

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0