091125, löning!

ännu en löningsdag och återigen fullpott på kontot, tills räkningar, amorteringar, räntor och allt annat är betalt. men ska inte klaga, varje löning tänker jag tillbaka på hur det var när man va student... visserligen jobbade jag extra och fick in några lappar extra i månaden men faan vad man fick vända på kronorna. och nu men en hel del pengar extra varje månad och ingen annan att försörja, härligt!

det va ett tag sen jag "bloggade". hade ett pik i början, men nu när jag fått en läsare ( ja fina fia, det är du :) har jag inte fått tummen ur at skriva. men det kanske är som att gå på gym, ibörjan är allt nytt i härligt, sen blir det en torka en tid och så kommer det lite sporadiskt under en period tills man inser sitt bästa och kommer igång på riktigt!

nu arga snickaren, sen sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0