hötorgshandel...

idag har allt varit kaos! poliser, bilar och folk ÖVERALLT... och ivägen har dom varit.
skulle ta vägen förbi hötorget påväg hem för o mys-handla lite gofrukt och blommor inför helgen, men där stod polisen och spärrade av hela skiten, och en jävla massa svarta vrålåk var parkerade på torget istället för torghandlarna. 
att nobelfesten var ikväll visste man ju men trodde man skulle "slippa undan" den genom att bara se på klänningsbilderna på kvällspressens webbsidor under kvällen, men men... sprang på på H&M och gömde mig istället. där inne blev det shoppin :)
jag snappade åt mig en Sonia Rykiel busier och ett underbart dragkedjeskärp i resår. såå snyggt!




nu blir det soffmys för imorn är det temadag på jobbet och jag ska "underhålla" 32 sextonåringar hela dagen. sen HELG!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0